Support

Search

Login

Support

نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess و جذابیت‌های صادرات‌محور

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان اصفهان اظهار داشت: ایجاد جذابیت‌های صادرات محور می‌تواند به‌عنوان یکی از اهداف پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess موردتوجه قرار بگیرد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess علی اشفاق اظهار داشت: سبقه آشنایی بنده با این رویداد به‌واسطه اطلاع‌رسانی‌ها و ارتباطاتی است که با مسئولان این آوردگاه داشته‌ام. این نمایشگاه نیز می‌تواند در کنار دیگر رویدادهای صنعت چاپ و بسته‌بندی در راستای رشد و ارتقای آن در سطح کشور یا حتی بین‌الملل مؤثر باشد.
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر ایران نمی‌توان انتظار داشت که استقبال از این نمایشگاه در سطح بین‌المللی هم‌تراز با رویدادهای مشابه جهانی باشد اما می‌توان با ایجاد جذابیت‌های صادرات‌محور تا حدودی در این راستا حرکت کرد. به این منظور جذب شرکت‌های بزرگ برای حضور در نمایشگاه می‌تواند راهگشا باشد. البته این مهم راهی دشوار است چراکه معمولاً مجموعه‌های صادرات‌محور در رویدادهای بین‌المللی در کشورهای دیگر شرکت می‌کنند و شیوه بازاریابی و مشتریان خودشان را هم دارند.
اشفاق تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که برگزارکنندگان نمایشگاه باید به آن توجه داشته باشند نوع حضور غرفه‌گذاران است؛ به‌نحوی‌که حرف یا ارائه جدیدی از محصولات خود برای مخاطبانشان داشته باشند. در پایان توفیق برگزارکنندگان را آرزومندم و امیدوارم که این نمایشگاه بتواند حرکتی روبه‌جلو برای صنعت چاپ کشور باشد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط