021-41074400

09120453017

آیپاپ و پک‌پراسس، رویدادی بااهمیت در مسیر دستیابی به اهداف ملی

مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران ضمن بیان اینکه از نخستین دوره نمایشگاه آیپاپ و پک پروسس از آن حمایت کرده است، آن را یک رویداد بااهمیت در مسیر دستیابی به اهداف ملی برشمرد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، احمدرضا اعتمادمظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران در خصوص این نمایشگاه گفت: سبقه آشنایی بنده با این آوردگاه به نخستین دوره برگزاری آن برمی‌گردد. به خاطر دارم با وجود اینکه تعدادی از دوستان احساس می‌کردند که شاید این نمایشگاه برایشان تبدیل به یک رقیب شود یا فعالیتشان را دچار ضرر و زیان کند، اعضای هیئت‌مدیره شرکت تعاونی از این نمایشگاه حمایت کردند؛ چراکه ما این نمایشگاه را برای دستیابی به اهداف ملی بااهمیت می‌دانیم؛ به‌ویژه اینکه IPAP و pacprocess به همراه طرف آلمانی خود در راستای برگزاری یک نمایشگاه منطقی گام برداشته بودند. هیئت‌مدیره چاپخانه‌داران تهران با حضور در نمایشگاه با نمایندگان آلمانی صحبت کرد و از آن زمان هم حمایت ما در همه ادوار نمایشگاه از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان همچنان پابرجا بوده است.
وی ادامه داد: شرکت برساز رویداد پارس در ابتدای فعالیت خود تاکنون با برنامه‌ریزی‌های دقیقش سعی موفقی در برگزاری نمایشگاهی متفاوت داشته است. این یک مزیت مهم برای این رویداد به شمار می‌آید. امیدواریم که امسال هم مثل ادوار گذشته شاهد یک نمایشگاه باشکوه و باکیفیت باشیم.
مظاهری با اشاره به تشکیل ستاد خبری و اطلاع‌رسانی در پنجمین دوره نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس، گفت: این اتفاق خیلی خوبی است که باید در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد؛ چراکه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان یک اصل اساسی برای موفقیت هر نمایشگاهی در جذب مخاطب به حساب می‌آید.
مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران در ادامه به ارائه پیشنهاد‌هایی برای افزایش کیفیت نمایشگاه پرداخت؛ وی بیان داشت: پیشنهادات باید منطقی باشند و ما بر اساس شرایط اقتصادی و سیاسی کشور از مجریان نمایشگاه توقع داشته باشیم. اینکه غرفه‌داران خارجی بیشتری در نمایشگاه حضور داشته باشند تا به این واسطه کیفیت برگزاری بالا برود، با توجه به امکاناتی که در کشور ما وجود دارد شاید کمی سخت به نظر بیاید. این موضوعی است که به‌واسطه تحریم‌ها بر ما تحمیل شده است و مشکلی است که امیدواریم به‌زودی رفع شود؛ اما برای افزایش کیفیت و ارتقای نمایشگاه برگزاری همایش، جلسات یا کارگاه‌های علمی می‌توانند بسیار مؤثر باشد. این مهم موجب ایجاد یک همگرایی می‌شود که می‌تواند در نهایت به نفع صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور تمام شود؛ همچنین ازآنجاکه محل نمایشگاه خارج از شهر است، مهیا کردن اسباب ایاب و ذهاب می‌تواند به رشد بازدیدکنندگان نمایشگاه کمک شایانی کند.
وی در خصوص آینده این نمایشگاه گفت: در نهایت آینده هر فعالیتی بستگی به شرایط کلان کشور دارد؛ درعین‌حال امیدواریم وضعیت بهتری ایجاد شود تا همه بنگاه‌های اقتصادی بتوانند با شرایط بهتری به کار خود ادامه بدهند. در چنین شرایطی برگزاری نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس، یک رویداد مثبت در صنعت چاپ است که امیدواریم در آینده، در کنار دیگر رویدادهای مشابه، با شرایط بهتری برگزار شوند. غرفه‌های نمایشگاه‌ها باید دست کسانی باشند که بتوانند خود را به‌خوبی معرفی کنند و به جذب مخاطبان نمایشگاه کمک کنند.
مظاهری با اشاره به تعدد نمایشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی در کشور، اذعان داشت: برخی از تکرار این رویدادها ایراد می‌گیرند اما به اعتقاد بنده استمرار نمایشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی که در طول سال برگزار می‌شوند نشان از استقبال متقاضیان و بازدیدکنندگان دارد و تا مادامی‌که این روند جذب مخاطب ادامه داشته باشد، برگزاری این آوردگاه‌ها مشکلی ندارد. چراکه این نمایشگاه‌ها اولاً با ایجاد یک رقابت سالم موجب رشد صنعت چاپ می‌شوند و ثانیاً برگزارکنندگان را مجبور به افزایش کیفیت نمایشگاه‌ها می‌کنند.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آیپاپ-پک‌پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب به برگزاری خواهد رسید.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط