021-41074400

09120453017

آیپاپ و پک‌پراسس مؤثر در رونق صنایع سلولزی

مدیرعامل انجمن صنایع کارتن و ورق ضمن قدردانی از تلاش مجریان نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس برای برگزاری یک نمایشگاه خوب و تأثیرگذار، برگزاری چنین رویدادی را در رونق صنایع چاپ، بسته‌بندی و سلولزی مؤثر برشمرد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، علیقلی حسنی‌اعظمی؛ مدیرعامل انجمن صنایع کارتن و ورق بیان داشت: بنده از اولین دوره این رویداد با آن آشنایی دارم و در همه ادوار آن غرفه داشته و شرکت کرده‌ام. باید بگویم مدیران جوان شرکت برساز رویداد پارس، بسیار فعال و باانگیزه هستند و با ایده‌های خوبی که دارند، موفق به پاسخگویی خوب به غرفه‌گذاران و مشتریان شده‌اند. اکنون‌که در آستانه پنجمین دوره نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس قرار داریم برای این عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی ادامه داد: باید بگویم که فعالیت مجریان نمایشگاه در زمینه پذیرش شرکت‌های غرفه‌گذار بسیار قابل‌قبول است؛ البته در گذشته مهمان‌های خارجی به‌ویژه از کشور آلمان حضور چشمگیری داشتند که متأسفانه در چند سال اخیر به دلیل تحریم‌ها و همچنین بیماری کرونا، این موضوع کمرنگ شده است و امیدواریم که با بهبود شرایط کشور و حل موضوعات کلان ارتباطی، این مشکل که گریبانگیر بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی شده است نیز حل شود تا ما IPAP و pacprocess تخصصی‌تری را تجربه کنیم.
حسنی‌اعظمی تصریح کرد: محل برگزاری نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس به معنای واقعی دارای یک فضای استاندارد است که این مسئله کار را برای غرفه‌سازی و حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان آسان می‌کند. نمایشگاه یک فضای مارکتینگ است که هرچه بازدیدکنندگان و مخاطبان بیشتری داشته باشد می‌تواند رونق بیشتری به جریان اقتصادی مجریان نمایشگاه و غرفه‌گذاران بدهد. برای ما هم حضور در این نمایشگاه بسیار خوب بوده است چراکه می‌توانیم دیدوبازدیدی با مشتریان، دوستان و همکارانمان داشته باشیم و ضمن گفت‌وگو از نظرات علمی و کارشناسانه آن‌ها بهره‌مند شویم. حضور در نمایشگاه می‌تواند به اهداف ما که همان پیشبرد صنعت سلولزی است کمک کند. قطعاً ما هم به‌عنوان شرکت‌کننده با افزایش کیفیت و غرفه‌سازی زیبا و همچنین دعوت از مشتریان و دوستانمان می‌توانیم به رونق این رویداد تخصصی کمک کنیم.
مدیرعامل انجمن صنایع کارتن و ورق در ادامه به تعدد نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه هر نمایشگاه دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود است اما به‌هرحال برگزاری آن می‌تواند برای صنعت چاپ، بسته‌بندی و سلولزی کشور مؤثر باشد. بااین‌وجود بنده معتقدم که تجمیع نمایشگاه‌ها می‌تواند تأثیر بسیار بهتر و بیشتری داشته باشد.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آیپاپ-پک‌پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط