021-41074400

09120453017

آیپاپ و پک پراسس یک نمایشگاه تخصصی

مدیرعامل مجموعه ماشین‌سازی کیامرثی، نمایشگاه آیپاپ و پک پراسس را یک آوردگاه تخصصی برشمرد و بر لزوم بازاریابی تخصصی مجریان این نمایشگاه تأکید کرد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، محمد کیامرثی مدیرعامل مجموعه ماشین‌سازی کیامرثی اظهار داشت: بنده از بدو تأسیس آوردگاه آیپاپ و پک‌پراسس با آن آشنایی دارم و در دو دوره از این رویداد نیز به‌عنوان غرفه‌گذار شرکت کرده‌ام. باید بگویم مهم‌ترین حسن این آوردگاه، مکان برگزاری‌اش است که بسیار تخصصی است و و به دلیل اینکه خارج از شهر است موجب می‌شود که بازدیدکنندگان به‌صورت تخصصی و هدفمند در آن حاضر شوند.
وی ادامه داد: روند برگزاری نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس طی چهار دوره گذشته رو به رشد و خوب بوده است؛ به‌ویژه اینکه مجریان نمایشگاه انسان‌هایی بسیار ارزشمند هستند که به‌صورت تخصصی و هدفمند کار می‌کنند و برخورد خوبی هم با شرکت‌کنندگان دارند. البته معتقدم این رویداد هنوز جای رشد دارد و با در نظر گرفتن شرایط بهتر می‌تواند به نقطه مطلوب‌تری دست پیدا کند. یکی از این موارد در نظر گرفتن امکانات رفاهی مانند راه‌اندازی بوفه برای غرفه‌گذاران یا بازدیدکنندگان است.
وی افزود: توجه مجریان نمایشگاه به بخش بین‌المللی می‌تواند به رشد کیفی نمایشگاه کمک بهتری کند. ازآنجاکه آیپاپ و پک‌پراسس دارای پایگاهی همانند نمایشگاه دروپا است، می‌تواند بازاریابی بین‌المللی را خیلی بهتر از دیگر نمایشگاه‌ها انجام دهد. مدیریت بازارهای هدف و شناسایی آن اصلی‌ترین کاری است که برنامه‌ریزان این رویداد می‌توانند برای ارتقای آن انجام بدهند.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آیپاپ-پک‌پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط