021-41074400

09120453017

جایگاه رو به رشد نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس طی پنج دوره

شرکت بازرگانی هوورز از زمان برگزاری نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس در آن شرکت کرده است. مدیرعامل این شرکت معتقد است که این رویداد از ابتدا تاکنون روند رو به رشد داشته و اکنون دارای جایگاه والایی در نظرگاه فعالان صنعت چاپ است.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، محمد کربلایی مدیرعامل شرکت بازرگانی هوورز با بیان اینکه امسال پنجمین تجربه حضور در این آوردگاه را پیش رو خواهد داشت، گفت: نمایشگاه آیپاپ و پک پراسس با وجود اینکه عمر کوتاهی دارد اما در مقایسه با برخی از رویدادهای همگن در سطح و کیفیت بسیار مناسب‌تری برگزار می‌شود. محیط و فضای نمایشگاهی –شهر آفتاب- در شأن این آوردگاه است و علاوه بر آن دسترسی خوبی ازنظر ترافیک و حمل‌ونقل نیز دارد. از سوی دیگر به دلیل عدم پراکندگی سالن‌ها، بازدید برای مخاطبان بسیار راحت‌تر است. این نمایشگاه همچنین از نظر باراندازی و بارگیری و نصب ماشین‌آلات برای شرکت‌ها محیط مناسبی را تدارک دیده است که این مسئله برای شرکت‌هایی مانند ما که در به نمایش گذاشتن ماشین‌آلات خود تعصب دارند، یک افزونه‌ی ترغیب‌کننده محسوب می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه مشتری‌مداری یکی از خصوصیات بارز نمایشگاه‌های موفق است، اظهار داشت: در خیلی از نمایشگاه‌ها غرفه‌گذاران حق انتقاد ندارند و در صورت بروز این اتفاق با برخورد نامناسب برگزارکنندگان مواجه می‌شوند که در این خصوص می‌توان مجریان نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس را الگو معرفی کرد. باید بدانیم که برگزارکننده، شرکت‌کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه سه ضلع یک مثلث هستند که در سود و زیان یکدیگر شریک‌اند؛ بنابراین حفظ احترام و رعایت حقوق یکدیگر می‌تواند به رشد و پیشرفت هر آوردگاهی کمک کند.
کربلایی بیان داشت: خوشبختانه مسئولان برگزارکننده این نمایشگاه یعنی شرکت برساز رویداد پارس، افرادی بسیار آگاه و موفق هستند و با هوش و درایتی که از خود نشان داده‌اند موجب پیشرفت جایگاه این نمایشگاه در طی چهار دوره گذشته شده‌اند. چنین نمایشگاه‌هایی می‌توانند به توسعه بازار صنعت چاپ کمک شایان توجهی کنند.
مدیرعامل شرکت هوورز خاطرنشان کرد: من تصمیم دارم که در دیگر آوردگاه‌های این شرکت به‌عنوان برگزارکننده رویدادهای تخصصی در نمایشگاه‌هایی که در شهرستان‌ها برگزار می‌کنند هم شرکت کنم؛ چراکه معتقدم گاهی حضور حداقلی در یک استان می‌تواند صدها برابر بهتر از حضور حداکثری در شهر تهران باشد. شهرستان‌های ما دارای پتانسیل و ظرفیت خوبی در حوزه صنعت چاپ چه ازنظر نیروی کار و چه ازنظر کنترل هزینه‌ها و درصد موفقیت در کار هستند.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین المللی آیپاپ-پک پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه و از ساعت ده صبح تا 17 در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط