021-41074400

09120453017

حضور چشمگیر ماشین‌سازان در نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس

مدیرعامل شرکت شای‌پک، نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس را یک آوردگاه تخصصی برشمرد که حضور ماشین‌سازان حوزه چاپ و بسته‌بندی در آن بسیار چشمگیر است.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، ابراهیم ابوالحسینی مدیرعامل شرکت شای‌پک اظهار داشت: مجموعه شای‌پک در تمام ادوار نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس حضوری فعال داشته است. باید بگویم که نمایشگاه روندی رو به رشد داشته است اما بهتر است که اطلاع‌رسانی در سطح گسترده‌تری از رسانه‌های دیداری و شنیداری همانند رادیو و تلویزیون انجام شود تا به این شکل مخاطبان بیشتری جذب نمایشگاه بشوند.
وی ادامه داد: توجه به حضور ماشین‌سازان یکی از نقاط قوت این آوردگاه است؛ همچنین باید گفت که اگرچه نمایشگاه شهر آفتاب ازنظر تخلیه، بارگیری و نصب ماشین‌آلات بسیار ایده‌ئال است اما نبود یک تعرفه مشخص برای بارگیری، شرکت‌هایی مانند ما را دچار مشکل می‌کند؛ بنابراین ضرورت دارد که مجریان نمایشگاه پیش از برگزاری این رویداد با شرکت‌های موردنظر در رابطه با تعرفه تخلیه و بارگیری ماشین‌آلات و تجهیزات قرارداد ببندند.
ابوالحسینی اذعان داشت: یکی دیگر از نقاط قوت نمایشگاه، حضور در مجموعه شهر آفتاب است که به دلیل دوری از مرکز شهر موجب می‌شود که افراد متخصص و دارای صلاحیت برای بازدید تشریف بیاورند. البته خوب است که مجریان نمایشگاه روی بحث مناسب‌سازی قیمت‌های غرفه‌ها بیشتر فکر کنند تا به این شکل شرکت‌های بیشتری برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کنند. از سوی دیگر نیز بازدیدکنندگان خارجی مانند ماشین‌سازان چینی را به نمایشگاه دعوت کنند. در این صورت است که می‌توانیم در آینده شاهد نمایشگاهی پربارتر باشیم.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آیپاپ-پک‌پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط