021-41074400

09120453017

روند رو به رشد نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس

مدیرعامل شرکت آدا اتوماسیون کوشا (آدا کارنو) با بیان اینکه پس از رصد روند چهار دوره گذشته نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس تصمیم به حضور در این رویداد گرفته است، بیان کرد که این نمایشگاه روندی رو به رشد داشته است و برای آن آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، مسعود تفریشی‌نژاد مدیرعامل شرکت آدا اتوماسیون کوشا (آدا کارنو) اظهار داشت: بنده این نمایشگاه را از بدو تولد و از اولین دوره‌ای که برگزار شد می‌شناسم و به‌واسطه همکاری مجریان آن با نمایشگاه دروپا به‌عنوان بازدیدکننده در آن حضور داشتم اما امسال برای نخستین بار است که تصمیم به مشارکت در آن گرفته‌ام.
وی ادامه داد: در رابطه با کیفیت برگزاری نمایشگاه بعد از اتمامش بهتر می‌توانم اظهارنظر کنم اما به‌طورکلی چنین رویدادهایی هرچه بیشتر باشند، هم از نظر وسعت و هم از نظر تعداد اتفاقی مثبت و نقطه‌ای کلیدی برای بازاریابی شرکت‌هایی مانند ما هستند که باید تبلیغاتشان در یک مکان تخصصی صورت بگیرد. ما نگاه ویژه‌ای به نمایشگاه‌هایی که در تهران برگزار می‌شوند داریم چون بازخورد بهتری از آن‌ها می‌گیریم.
تفریشی‌نژاد اذعان داشت: نمایشگاه شهر آفتاب یک مرکز با ظرفیتی قابل قبول است که طراحی شکیل، زیبا و مدرنی دارد و سالن‌های آن از امکانات مناسبی برخوردار هستند. مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان هر نمایشگاهی هرچه قوی‌تر و بیشتر باشند، کیفیت آن را بالاتر می‌برند. به‌طورکلی ما در این چهار دوره به رصد این نمایشگاه پرداختیم و منتظر بودیم که ببینیم به کجا می‌خواهد برسد که خوشبختانه به این نتیجه رسیدیم که آیپاپ و پک‌پراسس توانسته جایگاهش را در میان سایر آوردگاه‌های اینچنینی پیدا کند؛ بنابراین با احساس مثبت نسبت به آن تصمیم به مشارکت گرفتیم. از دیدگاه من این رویداد روند رو به رشدی داشته است و امیدواریم هرسال نیز پربارتر شود.
مدیرعامل آداکارنو با بیان اینکه تبلیغات هدفمند یکی از ضروری‌ترین اقدامات مجریان هر نمایشگاهی برای جذب بازدیدکنندگان تخصصی است، اظهار داشت: اگر مشارکت‌کننده قوی باشد در کنار خود برای نمایشگاه بازدیدکننده جذب می‌کند. برای مثال مجموعه ما یک هفته پیش از برگزاری نمایشگاه تبلیغاتش را آغاز کرده است که این مهم قطعاً به جذب بازدیدکنندگان تخصصی به نمایشگاه کمک خواهد کرد. در مقابل مشارکت‌کنندگان دیگر نیز می‌توانند چنین نقشی را ایفا کنند؛ بنابراین باید بتوانیم تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه را بالا ببریم. دوم اینکه نمایشگاه باید با نظم و انضباط برگزار شود که الان نمی‌شود راجع به آن حرف بزنیم و قضاوت قبل از تجربه داشته باشیم اما پیش‌بینی ما آن است که آیپاپ و پک‌پراسس در این حوزه هم درخشان حاضر خواهد شد.
گفتنی است که پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آیپاپ-پک‌پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه ۱۴۰۲ و از ساعت ده صبح تا ۱۷ عصر در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط