021-41074400

09120453017

IPAP و pacprocess برخوردار از فضای نمایشگاهی استاندارد

مدیرعامل شرکت میرتک با بیان اینکه امسال دومین تجربه حضور در نمایشگاه IPAP و pacprocess را پشت سر خواهد گذاشت، فضای آن را مطابق با استاندارهای بین‌المللی برشمرد و برای برگزاری خوب این رویداد تخصصی چاپ و بسته‌بندی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، میرعماد اصفهانیان مدیرعامل شرکت میرتک با بیان اینکه امسال در آستانه دومین تجربه حضور مجموعه‌اش در این آوردگاه قرار دارد، بیان داشت: نمایشگاه شهر آفتاب، ازنظر استراکچر (ساختار) با نمایشگاه‌های جهانی برابری دارد؛ از این نظر می‌توان گفت که غرفه‌گذاران شرایط بهتری را در این رویداد تجربه خواهند کرد. همین‌طور دسترسی خوب پارکینگ به سالن‌ها نیز برای بازدیدکننده، راحتی بیشتری به ارمغان می‌آورد. نمایشگاه شهر آفتاب ازنظر فضای استاندارد نمایشگاهی و دسترسی خوب می‌تواند برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که از شهرستان تشریف می‌آورند، بسیار مناسب باشد.
وی ادامه داد: تبلیغات محیطی و رسانه‌ای می‌تواند به برگزاری بهتر هر رویدادی از جمله نمایشگاه آیپاپ و پک‌پراسس کمک کند چرا که در جذب مخاطب مؤثر است؛ بنابراین برگزارکنندگان می‌توانند توجه بیشتری نسبت به این امر مبذول کنند.
اصفهانیان اذعان داشت: بنده علاوه بر نمایشگاه‌های داخلی، سالی دو بار در رویدادهای خارجی مختص به چاپ و بسته‌بندی نیز شرکت می‌کنم. موضوعی که برای من در بازدید و شرکت در این نمایشگاه جالب‌توجه است دریافت اطلاعات بازدیدکنندگان در بدو ورود به سالن است. این اتفاقی است که در هیچ‌یک از نمایشگاه‌های داخلی به این شکل رخ نمی‌دهد درصورتی‌که جمع‌آوری این دیتاها می‌تواند به بازدید بهتر از نمایشگاه کمک کند و به‌عنوان یک نقطه قوت برای شرکت‌کنندگان و مخاطبان محسوب شود.
اصفهانیان خاطرنشان کرد: آینده هر نمایشگاهی به شرایط اقتصادی کشور برمی‌گردد، طبیعتاً هرچه رونق بازار بهتر باشد، با نمایشگاه جذاب‌تری مواجه خواهیم شد. درواقع هرچه رونق تولید افزایش یابد به‌موازات آن تعداد شرکت‌کنندگان و غرفه‌گذاران نمایشگاه بالا می‌رود. یک آوردگاه موفق باید در یک‌زمان مناسب با بهترین امکانات برگزار شود تا بتواند پاسخگوی نیاز مخاطبانش باشد. در نهایت برای مجریان پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روند جدی که برای هرچه حرفه‌ای‌تر برگزار کردن این رویداد چاپی پیش گرفته‌اند را همواره ادامه دهند.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آیپاپ-پک‌پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط