021-41074400

09120453017

آینده روشن نمایشگاه IPAP و pacprocess

رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی ضمن روشن خواندن آینده نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess بر توجه به رویکرد بین‌المللی این نمایشگاه تأکید کرد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، حسن میرباقری رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی گفت: ما امسال برای اولین بار است که می‌خواهیم در این رویداد شرکت کنیم اما آنچه مسلم است این نمایشگاه و رویدادهایی شبیه به آن می‌توانند به زنجیره صنعت چاپ، بسته‌بندی و سلولزی کشور کمک کنند؛ به این معنا که کل این زنجیره می‌توانند در چنین رویدادهایی با هم آشنا شوند که در نهایت این آشنایی منجر به ارتقای صنایع مختلف این زنجیره خواهد شد.
وی ادامه داد: بنده دیدار و گفت‌وگویی با رئیس این نمایشگاه داشتم که طی آن قرائت ایشان از اهداف نمایشگاه ما را مجاب به شرکت در این رویداد کرد. تعامل با زنجیره صنایع چاپ، بسته‌بندی، کاغذ، کارتن، مقوا و سلولزی به‌منظور تأمین نیازهایشان و کمک به رشد این صنایع مهم‌ترین برنامه انجمن برای حضور در پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، است. درواقع این رویداد می‌تواند به‌عنوان یک هماهنگ‌کننده میان زنجیره تولید عمل کرده تا تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان با یکدیگر تعامل بهتری داشته باشند.
میرباقری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با شناختی که بنده از توانمندی‌های مسئولان شرکت برساز رویداد پارس به‌عنوان برگزارکنندگان این آوردگاه پیدا کرده‌ام معتقدم که نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، آینده روشنی خواهد داشت؛ البته مقایسه این رویداد با نمایشگاه‌هایی که دارای سبقه‌ای طولانی‌تری هستند اشتباه است اما ابتکارات و نوآوری‌هایی که مسئولان این نمایشگاه می‌توانند در عرصه بین‌الملل داشته باشند می‌تواند وجه تمایز آن نسبت به رویدادهای مشابه باشد.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess از ۱۰ لغایت ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ (۵-۲ اکتبر ۲۰۲۳) در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط