021-41074400

09120453017

آیپاپ و پک پراسس دریچه ای برای ارتباط با اروپا

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران باوجوداینکه با تعدد نمایشگاه‌ها در کشور مخالف است اما مهم‌ترین مزیت نمایشگاه IPAP و pacprocess را ایجاد زمینه‌های ارتباطی با کشورهای اروپایی برمی‌شمرد و معتقد است در صورت رفع تحریم‌ها این نمایشگاه می‌تواند برای صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور بسیار مؤثر باشد.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه IPAP و pacprocess ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران اظهار داشت: من به‌طورکلی مخالف تعدد نمایشگاه‌ها هستم. به‌عنوان نمونه نمایشگاه دروپا هرچهار سال یکبار برگزار می‌شود اما در کشور ما چهار نمایشگاه هم‌وزن و هم‌تراز در حوزه صنعت چاپ، بسته‌بندی، سلولزی و صنایع وابسته به‌صورت سالانه برپا می‌شوند که این خوب نیست و باید فکری برای آن شود؛ اما درعین‌حال اولین ویژگی نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess این هست که دوستان کارآزموده و خبره‌ای آن را برگزار می‌کنند و همچنین وابسته به یک رخداد بزرگ و بین‌المللی با نام دروپا است که یک مزیت بزرگ برای آن محسوب می‌شود. البته نمایشگاه دروپا نیز در شرایط تحریم مانند همه‌جا ما را تحریم کرد اما امیدواریم به‌زودی تحریم‌ها برداشته شود تا بتوانیم ارتباط بهتری با اروپا برقرار کنیم.
وی بیان داشت: دیگر مزیت نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess حضور طیف وسیعی از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی از کشورهای مجاور برای اولین بار بود که برگزارکنندگان هزینه‌های مختلف نقل‌وانتقال را خودشان برعهده داشتند که این یک ویژگی بسیار مهم است و می‌تواند سطح ارتباطات منطقه‌ای ما را بالا ببرد.
روغنی در رابطه با مکان برگزاری این رویداد گفت: مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب یک محل مناسب و تخصصی برای برگزاری نمایشگاه است که امکانات بسیار خوبی هم دارد اما مردم ما کماکان به نمایشگاه‌های داخل تهران عادت کرده‌اند؛ بنابراین امیدوارم در آینده شاهد ایجاد شرایط بهتری برای رفت‌وآمد یا هتلینگ به‌منظور اسکان در این محل باشیم. البته این فرهنگ مختص ایران است چراکه در کشورهای دیگر نمایشگاه‌ها خارج از شهر هستند اما با توجه به شرایط کشورمان امیدوارم این موضوع به‌عنوان یک ویژگی قابل‌بررسی از طرف برگزارکنندگان نمایشگاه به جامعه‌ صنفی ارائه شود.
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران در پایان سخنان خود گسترش سطح ارتباطات و حضور کشورهای متعدد خارجی را در این رویداد ضروری برشمرد و گفت: انتظار ما این است که بعد از برداشتن تحریم‌ها بتوانیم ارتباط قوی با اروپا برگزار کنیم و این نمایشگاه بتواند ارتباطات خوبی با کشورهای خارجی برقرار کند چراکه این موضوع اتفاق مهمی برای ما و صنعتمان است.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه آیپاپ _پک پروسس از دهم تا سیزدهم مهرماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط