021-41074400

09120453017

حضور در نمایشگاه آیپاپ – پک پراسس، یک سرمایه‌گذاری مهم

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی روند برگزاری نمایشگاه آیپاپ – پک پراسس را رو به رشد برشمرد و اذعان داشت که حضور در این نمایشگاه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مهم و عظیم تلقی شود.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess علی مغانی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی اظهار داشت: من سال‌ها است که با شرکت برساز رویداد پارس و جناب مهندس ایرانی آشنا هستم و به کارشان ایمان دارم چراکه معتقدم این گروه با تبحر بسیار زیاد کارهای خوبی ارائه می‌دهند. همیشه هم همکارانم را تشویق کردم که در آوردگاه‌هایی که از سوی این گروه برگزار می‌شود، شرکت کنند چراکه یک گروه تخصصی در برگزاری نمایشگاه هستند. آن‌ها مخاطبانشان را حمایت می‌کنند و از ابتدا تا انتها پیگیر همه امور هستند.
وی ادامه داد: من در اداور مختلف نمایشگاه آیپاپ – پک‌پراسس حضور داشتم. باید اذعان کنم که گرچه همه نمایشگاه‌هایی که این شرکت برگزار می‌کنند قابل‌قبول هستند اما این رویداد ضمن اصلاح کم و کاستی‌ها هرسال نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است. از همین رو من آینده این نمایشگاه را خوب پیش‌بینی می‌کنم.
مغانی اظهار داشت: ازآنجاکه همیشه گفته می‌شود تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، نمایشگاه‌ها نیز می‌توانند به‌عنوان بزرگ‌ترین تبلیغات هر صنعتی تلقی شوند؛ چراکه این آوردگاه‌ها ویترینی از تولیدات صنایع محسوب می‌شوند از همین رو حضور در نمایشگاه آیپاپ – پک‌پراسس با توجه به اینکه یک نمایشگاه وابسته به دروپا و یک رویداد بین‌المللی است می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مهم برای مجموعه‌های چاپی تلقی شود.
رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی در ادامه پیشنهاد کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی می‌تواند به پربار شدن نمایشگاه کمک کند که این کلاس‌ها می‌توانند با محوریت صادرات باشند. از سوی دیگر مسئولان امر باید به موضوع تبلیغات برای نمایشگاه توجه بیشتری نشان بدهند.
گفتنی است پنحمین دوره نمایشگاه آیپاپ_پک پراسس از ۱۰ تا ۱۳ مهرماه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط