021-41074400

09120453017

نمایشگاه IPAP و pacprocess، فرصتی برای انتقال تجربیات

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم، ضمن اینکه نمایشگاه IPAP و pacprocess را فرصتی برای انتقال تجربیات و آشنایی فعالان صنفی با یکدیگر برشمارد، بر لزوم حضور شرکت‌کنندگان خارجی در این نمایشگاه نیز تأکید می‌کند.

به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری IPAP و pacprocess، سیدعلی موسوی‌نژاد رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران و مدیرعامل شرکت تعاونی تأمین نیاز صنعت چاپ استان قم اظهار داشت: سبقه آشنایی بنده با مدیران شرکت برساز رویداد پارس به برگزاری نمایشگاهی تخصصی در حوزه صنعت چاپ در استان قم بازمی‌گردد که امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد این رویداد باشیم. بنده در همین دیدارها بود که با نمایشگاه شهر آفتاب آشنا شدم.
وی ادامه داد: متأسفانه بنده تاکنون به شکل مستقیم در این رویداد شرکت نکرده‌ام اما امسال طی اطلاع‌رسانی‌هایی که در اتحادیه انجام دادیم به اعضای صنف چاپ استانمان پیشنهاد حضور در این نمایشگاه را ارائه کردیم که درنتیجه آن تعداد زیادی از آن‌ها برای حضور در آن اعلام آمادگی کردند. بنده و هیئت‌مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم نیز حتماً برای بازدید از این رویداد مهم در شهر آفتاب حضور خواهیم یافت؛ چراکه آن را فرصتی برای استفاده از تجربیات گران‌قدر عزیزان در زمینه برپایی نمایشگاه می‌دانیم.
رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه IPAP و pacprocess، فرصتی برای ایجاد ارتباطات مؤثر میان شرکت‌های چاپی و فعالان این عرصه با یکدیگر است. برای مثال ما در اتحادیه قم از وجود بسیاری از واحدهای صنفی در استانمان بی‌اطلاع بودیم اما این نمایشگاه‌ها باب آشنایی و ارتباطات جدید را به رویمان باز کرد که قطعاً این مهم می‌تواند در رابطه با نمایشگاه IPAP و pacprocess و دیگر نمایشگاه‌هایی که در این رسته برگزار می‌شود، صدق کند.
موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: پیشنهاد من به مسئولان برگزارکننده ایجاد امکان حضور بیشتر تولیدکنندگان و فعالان صنعت چاپ از کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای همجوار است چون تنها در این صورت است که انتقال تجربیات و ایجاد ارتباطات مؤثر فراهم خواهد شد.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین المللی آیپاپ-پک پراسس از دهم تا سیزدهم مهرماه و از ساعت ده صبح تا 17 در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین مقالات

مشــــاوره رایـگان

جهت دریافت خدمات رایگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرم زیر را کامل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کد کوتاه این مطلب

اخبار مرتبط